قوانین فروشگاه مرکز فناوری پارس
کلیه قوانین و رویه های تجاری مرکز فناوری پارس منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک میباشد و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج در سایت مرکز فناوری پارس تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش تغییرات قوانین جدید است.
با توجه به احتساب تاریخ گارانتی برخی از کالاهای الکترونیکی از تاریخ تولید آنها و زمانبر بودن پروسه موجود شدن کالا، ممکن است زمان خرید کالا، مدت زمانی از تاریخ گارانتی گذشته باشد. لذا مشتری بایستی قبل از خرید از بخش پشتیبانی استعلام لازم را اخذ و سپس در خصوص خرید تصمیم گیری نماید.
با توجه به سیاستهای تجاری فروشگاه مرکز فناوری پارس در راستای توزیع کالا به صورت مستقیم برای مصرف کننده، محدودیت سفارش گذاری یک کالا به تعداد برای برخی از کالاها وجود دارد. بدیهی است فروشگاه مرکز فناوری پارس می تواند کالای جایگزین را پیشنهاد یا وجه پرداخت شده مشتری را به ایشان عودت نماید.
در صورت مشاهده هر گونه مغایرت فیزیکی و مشخصات فنی، مشتری بایستی ظرف مدت ۲۴ ساعت پس از تحویل کالا از مراتب را به پشتیبانی فروشگاه مرکز فناوری پارس اطلاع دهد. مغایرت مشخصات فنی و فیزیکی ملاک است و مغایرت عکس محصول ملاک نمی باشد. در صورتی که مغایرت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ باشد(در صورت درخواست تست قبل از ارسال کالا، به هیچ عنوان نباید از کالا استفاده شود).
مرکز فناوری پارس در صورتی که کالایی اصل نباشد با کلمه «طرح» یا «غیر اصلی» در نام کالا مشخص میشود. بدیهی است مقوله گارانتی متفاوت از ضمانت اصالت میباشد و کالاهایی وجود دارند که با وجود دارا بودن اصالت و کیفیت، فاقد گارانتی هستند.
به دلیل نوسان قیمت روی کالهای دیجیتال، گوشیها ، تبلتها و محصولات اپل و مایکروسافت درصورت تغییر قیمت درهر زمان، امکان اصلاح قیمت در سفارشات پرداخت شده وجود ندارد و حق عودت وجه و لغو سفارش برای مرکز فناوری پارس محفوظ است.
کالاهایی که دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند شامل مهلت تست و بازپس فرستان کالا نمیشوند.
کالاهایی که به عنوان هدیه همراه با کالای خریداری شده ارسال میشود، شامل 7 روز مهلت تست و بازگشت نمیشود.
کالاهایی که شامل گارانتی شرکتی می باشند، در صورت بروز مشکل بعد از 7 روز به عهده شرکت گارانتی کننده میباشد.
عودت وجه به خریدار تنها با ارایه عکس کارت ملی و حساب بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده وجه (حساب یا شماره کارتی که با آن پرداخت انجام شده است) طی 72 ساعت کاری امکان پذیر میباشد.
پس از ثبت سفارش و فاکتور شدن آن، امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود ندارد.
مشتریسفارش دهنده کالا (مشتری) بایستی اطلاعات خود را به صورت کاملا صحیح و دقیق و مطابق بر واقعیت وارد کند و خصوصا آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد نماید. تبعات و هزینه های ناشی از اطلاعات وارد شده اشتباه، به عهده خریدار می باشد.
استثناء
- – در صورت بروز حوادث غیرمترقبه نظیر جنگ، سیل، زلزله، اتش سوزی و غیره وقوع هر حادثه ای که ممانعت از وقوع آن در اختیار مرکز فناوری پارس نباشد و موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی از این حیث به عهده پیسی نوین نخواهد بود.
- – ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را سفارش گذاری کنند که موجودی کافی نداشته باشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده است. بدیهی است که وجه پرداخت شده نفرات دیگر به ایشان عودت داده خواهد شد و فروشگاه مرکز فناوری پارس هیچ گونه مسئولیتی در تامین کالای فوق ندارد.
شرایط بازپس فرستادن کالاچنانچه کالا در مدت زمان ۷ روز پس از تحویل، دچار مشکل شده باشد و این اشکال از طریق استفاده نادرست از کالا(نصب و راه اندازی، تنظیمات، نگهداری و استفاده غیر متداول و متفاوت با توصیه سازنده کالا که در دفترچه راهنمای کالا، قید شده است) رخ نداده باشد، مشتری میتواند کالا را با هماهنگی بخش پشتیبانی مرکز فناوری پارس و با در نظر گرفتن شرایط زیر بازپس فرستد. در غیراینصورت از عودت آن خودداری نمایید. لازم به ذکر است کالاهای زیر شامل 7 روز مهلت تست نمیباشند:
- – پردازندههای شرکت اینتل به دلیل عدم وجود شماره سریال جهت شناسایی آنها
- – قطعاتی نظیر مادربرد، هارد و غیره که بر روی سیستم اسمبل شده باشند(پیچ شده باشند)
- – کالاهایی که به عنوان هدیه، همراه با کالای خریداری شده ارسال میشوند.
- – محصولات مصرفی مانند: باتری، خمیر حرارتی، پک سی دی و پک دی وی دی، تونر و کارتریج پرینتر، دستمال، اسپری، مایع نظافت، پد موس و کالاهای مشابه دیگر
- – کلیه کالاهایی که فاقد شماره سریال واحد هستند نظیر: ایرپادها، هدستهای سامسونگ و شیائومی و گوشیهای موبایل و تبلتها در صورتی که: سیمکارت خورده باشد؛ ثبت مالکیت (ریجستر) شده باشد؛ از نظر ظاهری آسیب دیده یا دارای خط و خش باشد.
کالا باید بدون هیچ گونه خط و خش، ضرب دیدگی، شکستگی و سوختگی باشد؛ کالا درون کارتن و جعبه اصلی که خریداری شده و بدون هیچ گونه آسیب دیدگی یا درج توضیحاتی روی آن به همراه فاکتور و کارت گارانتی (در صورت وجود) برای فروشگاه مرکز فناوری پارس ارسال شود.
مورد یا اشکال مشاهده شده بر روی کاغذ جداگانه به صورت شفاف و خوانا درج و همراه با امضا در کارتن کالا ارسال گردد.
چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی، مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی وغیره باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی مرکز فناوری پارس موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک یا ناوگان حمل به منزله قبول کالا و تایید سلامت فیزیکی کالا میباشد.
لازم به توجه است که اشکالات اعلام شده توسط مشتری، توسط تیم فنی مرکز فناوری پارس کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول سرویس فوق میشود. همچنین این سرویس، اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
کالاهایی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی میباشند شامل ضمانت بازگشت کالا نمیباشند.
لازم است تمام اقلام همراه و جعبه اصلی کالا باید در بستهبندی مناسب فرستاده شود.
در صورت استفاده نادرست از کالا از قبیل ضربه، شکستگی، خط و خش، نصب و راهاندازی و استفاده نامناسب و متفاوت با پیشنهاد سازنده که در دفترچه راهنمای کالا درج شده، سایت هیچگونه مسئولیتی بر عهده ندارد.
در صورت مغایرت کالای دریافتی با کالای خریداری شده در سایت پس از دریافت کالا باید طی مدت 24 ساعت از قسمت پشتیبانی در پنل کاربری فورا اعلام شود. تا از طریق همان پنل با شما مکاتبه میشود.
ملاک مغایرت کالا تنها مشخصات فنی درج شده میباشد و عکس کالا، ملاک مغایرت نمیباشد.
اعلام تصمیم نهایی در رابطه با کالاهای مرجوعی بر عهده فروشگاه پیسی نوین مرکز فناوری پارس میباشد. هزینه ارسال به عهده خریدار میباشد.
لازم به ذکر است پس از ثبت سفارش و فاکتور شدن آن، امکان تغییر و یا لغو سفارش وجود ندارد.
در صورت هرگونه سوال و یا مشکلی فنی با شماره تلفن 36473620-071 تماس بگیرید.
برای سفارشات ارسالی از طریق پست، با مراجعه به آدرس سایت post.ir و وارد کردن کد رهگیری مرسوله که در سایت در قسمت پنل کاربری برای سفارش شما ثبت شده و برای شما پیامک نیز شده است، میتوانید سفارش خود را پیگیری نمایید.